вівторок, 15 вересня 2015 р.

Проблема готовності та адаптації до школи є актуальною і потребує посиленої, особливої уваги, роботи з боку вихователів, учителів, батьків. У зв'язку з цим виникла необхідність посилити роботу з готовності дитини до школи. А  саме:
забезпечення    функціонування наступності в діяльності структурних складових, а саме: сім’ї, дитячих дошкільних закладів і школи, які об’єднані спільною метою педагогічного процесу;
включення всіх складових в єдину систему неперервної освіти, зосередження   уваги   на особистості дитини, її розвитку, навчанні й вихованні;
здійснення  педагогічного   процесу  з урахуванням індивідуальних можливостей кожної дитини на основі педагогічної діагностики та інтеграції змісту освіти.

                         В школу за новыми двойками

Немає коментарів:

Дописати коментар