Найкраще
розпочати підготовку до школи з ігор, під час яких дитина набуває нових знань,
умінь і навичок, а також розвиває свої здібності. Мова ігор дуже зрозуміла
дитині, оскільки на цьому етапі вона засвоює культуру саме таким чином.
1. Прагніть
не створювати у дитини враження, що заняття та ігри з нею є сенсом вашого
життя, тому грайтеся з малюком, наприклад, під час приготування вечері на кухні
(«Чого не стало?», «Що змінилося?», «Назви всі предмети на столі одним словом»,
«Чому одні продукти кладемо в першу шафу, а інші – у другу?» та ін.), по дорозі
в дитячий садок, у машині, в автобусі ( «Слова – міста», «Назви одним словом»,
«Я знаю п’ять назв квітів, посуду, меблів…» тощо).
2. Заняття
вимагають систематичності: 10-15 хвилин щодня дадуть кращий результат, аніж
година-дві у вихідні.
3. Не
забувайте оцінювати успіхи дитини, а при невдачах підбадьорюйте її словами:
«Давай спробуємо разом, я впевнена, все вийде», «Якби ти зробив так (показ,
пояснення), то було б іще краще».
4. Діти
емоційно чуйні, тому якщо вам не хочеться грати в якусь гру, або ви погано
почуваєтеся, то краще відкласти заняття. З поганим настоєм не грайтеся з
дитиною. Ігрове спілкування має бути цікавим і для неї, і для вас.
5. Сходіть
з дитиною у школу, де вона буде вчитися, покажіть їй, де роздягальня, їдальня,
туалет.
6. Розповідайте
дитині про розпорядок дня у школі, про те, чим займаються діти під час уроку, в
яких випадках можна звернутися до вчителя.
7. Поділіться
власним досвідом шкільного життя, звичайно, якщо він позитивний, розкажіть про
смішний випадок на уроці.
8. Читайте
розповіді про школу, школярів, учителів.
9. Прагніть
створити у дитини адекватне, об’єктивне уявлення про школу і навчання, не
ідеалізуючи, але й не залякуючи майбутнього учня. Адже відоме перестає бути
незрозумілим, таким, що турбує і лякає!
Немає коментарів:
Дописати коментар